keskiviikko 13. toukokuuta 2020

Muutoksia







Heippahei! Tässä lomautuksen aikana on ollut aikaa miettiä, että mitä oikeasti haluan elämältä ja miten haluan muuttaa tai uudistaa itseäni.

Mulle on iskeny kauhee sisustusvimma ja oon katellu uusia mattoja, sohvatyynynpäällisiä ja sohvapöytiä. Tykkään tosi paljon vihreen eri sävyistä, oranssista ja muutenkin mausteisista väreistä ja näin on ollu jo aika pitkään. Meillä on siis muutto edessä tässä lähiaikoina, koska miehen koulu muuttaa paikkaa ja halutaan muuttaa lähemmäks sitä, että pääsee kävellen tai pyörällä kätevästi. Mulle sijainnilla ei ole niinkään merkitystä kunhan bussipysäkille on kohtuullinen matka.

Nyt on kerenny keskittymään myös enemmän omaan ulkonäköön ja toteuttaa paremmin omia tavotteita. Meillä on siskon kanssa menossa Chloe Tingin 5 Weeks booty challenge ja tuloksia on alkanut jo näkymään vaikka jäljellä on vielä noin puolet. Tuon haasteen jälkeen keskityn enemmän vatsalihaksiin vaikka niitä teen siis muutenkin. Sitten ihan outo juttu! Ennen mua ei kiinnostanut smoothiet yhtään, mutta kun näin Emi Wongin instagramissa videon tosta ihanan vihreestä smoothiesta, mun on pakko ostaa blenderi. Ton smoothien päälle laitan sitten mysliä. Oon muutekin menossa kohti terveellisempää ruokavalioo eli oon lisänny kasviksia jne. Jotenkin oon tosi innoissani tästä muutoksesta. Tänään kans ekan kerran maistoin mantelimaitoo ja rakastuin siihenkin kun se oli kahvissakin niin hyvää.

Kävin maanantaina kampaajalla ja muutuin porkkanapäästä takaisin blondiksi. (Kuvaa tulossa myöhemmin.) Oranssit hiukset mulla oli jotain pari vuotta. Nää vaaleet tuntuu nyt niin fresheiltä ja käy hyvin kesään. Sitten tiistaina kävin hierojalla ja olin ihan jumissa. Hieroja kehotti käymään useammin ettei menis niin pahaksi ja varsinkin kun treenaan nykyään aika paljon. Nyt on parempi olo kunhan mustelmat häipyy ja pieni turvotus laskee varsinkin jaloista.

Viime viikolla sain iloisia uutisia kun minut valittiin Bronx Colors -testiryhmään. Kyseessä oli siis arvonta, jossa oli 15 "voittajaa" ja minä olin yksi niistä onnekkaista. Noi tuotteet, jotka saan testiin on sellaisia mitä käytän joka meikissäni, joten on ihan mahtavaa päästä kokeilemaan niitä tältä merkiltä. Voin kirjoittaa niistä sitten myös tänne teille.

Ootteko te muuttaneet jotain itsestänne lähiaikoina? Oikein kivaa loppu viikkoa teille kaikille!

6 kommenttia:

  1. Muhun iskee aina keväisin ihan hirvittävä sisustusvimma! Tekisin mieli pistää osa olkkarin sisustuksesta ihan uusiksi (muunmuassa just sohvatyynyt, verhot, matto..) :D Kampaaja pitäis itsekin pian varata, jotta sais vähän muutosta, sitä kaipaan kovasti :) Pieni tai suuri muutos tekee ihmeitä elämässä sillon tällön. Harmi kun postauksen kuvat eivät nyt jostain syystä näy mulla. :< Tämän ja edellisen postauksesi kuvat eivät näy ja kokeilin vaihtaa selaintakin. Muissa kyllä näkyy :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jep! :D Meilläkin ollut niin pitkään samannäköistä, että pakko kohta kyllä kehitellä jotain. Näkyykö kuvat nyt? Ihana kun sanoit ettei näy kun mulle näkyy niin en ois saanu koskaan tietää. :o

      Poista
    2. Nyt näkyy, mahtava että sait sen korjattua! Luulin että mun päässä lagittaa (koska se ei olisi uutta) :'D Ja tietysti sanoin, pidetäänhän bloggaajat yhtä ;)

      Poista
    3. Joo olin kopioinu kuvat suoraan google kuvista niin eihän ne silloin näy. :D Yritin vaan päästä helpommalla, mutta eihän se tietty onnistunut. Ja jep näin tehdään! :)

      Poista
  2. Tsemppiä sulle lomautuksen aikaan! Kurjaa, miten montaa se koskettaa, mutta toivon, ettei lomautuksesi ole kovin pitkä!
    Terveysjutuista moni kiinnostuu juuri tämmöisenä aikana ja itsekin olen yrittänyt miettiä, että vitamiineja saan riittävästi ja yritän juosta ja joogata, viime sunnuntaina ekaa kertaa ikinä ja lisäksi latinotansseja tanssin myös, sillä nämä live-tunnit mahdollistavat sen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon tsempistä! :) Jooga on ihanan rauhottavaa. Meki siskon kanssa koitettiin ekaa kertaa ikinä latinafro tanssituntia ja oli kyllä super hauskaa! :D Ihanaa kevättä sulle ja pysytään terveenä.

      Poista