lauantai 16. toukokuuta 2020

Tunne minut

Löysin tällaisen kivan ystäväkirjan tapaisen kyselyn Big mamas home- blogista. Muistan kun ala-asteella täytettiin kavereiden kirjoja ja sitten joku suuttu jos joku ei halunnu sitä siihen omaan kirjaan. Hitsi onkohan mulla jossain vielä tallella se oma kirja. Olis niin hauskaa lukee sitä! Joihinkin oli tosi vaikee keksiä vastauksia niin kysyin sitten mieheltä mielipidettä. :D Mukavaa tutustumis hetkeä!


Siviilisäätyni 
Kihloissa kohta 4 vuotta.


Asumismuoto
Vuokralla kerrostalokaksiossa.


Ammatti 
Koulutukselta tarjoilija sekä merkonomi.


Työpaikka 
Tällä hetkellä olen myyjänä sisustus/lahjatavaraliikkeessä.


Kiinalainen horoskooppi 
Tää piti niin hyvin paikkansa mun kohdalla. Omasi voit katsoa tästä.



Harrastukseni 
Vuoden päivät olen käynyt salilla, mutta tällä hetkellä kotitreeniä. Tykkään myös piirtää.


Periaatteeni 
Elä täyttä elämää, älä pelkää epäonnistumisia.


Maailmankatsomukseni 
Todella avara. Antaa kaikkien kukkien kukkia! 


Pohdin 
Mitä haluan elämältä? Tälläkin hetkellä se on suuri kysymysmerkki minulle. Olen aina ollut hetkessä eläjä enkä osaa miettiä asioita vuosien taakse, mutta kun ikää on jo 24v niin olisi kiva tietää mikä minusta tulee isona. Ei minulla tosin ole mitään valittamista tästäkään elämän tilanteesta.


Vihaan 
Sitä kun ihmiskunta ei voi olla tasa arvoinen vaikka kuinka koittaisimme tavoitella sitä.


Halveksun 
Ihmisiä, jotka eivät edes yritä ottaa toisia huomioon.


Pyrin 
Olemaan kaikille ystävällinen, mutta tietysti minullakin menee se raja jossain kun en näin voi enää tehdä. Pyrin myös auttamaan jos minulta sitä pyydetään. Pyrin onnellisuuteen.


Rakastan 
Niitä asioita kyllä riittää, mutta tässä muutama. Rakastan miestäni, perhettä, ystäviä, työtä (+maailman parhaita työkavereita), hyvää ruokaa, eläimiä ja pitkiä hitaita aamuja. Kuvassa ystävän kissat meillä hoidossa.



Haaveilen eniten 
Toisesta matkasta Japaniin. Kaipaan sinne niin paljon ja haluisin olla pidempään kuin kaksi viikkoa.


Tarvitsen 
Blenderin, jotta voin kokeilla erilaisia smoothieita.


Pelkään 
Ampiaisia kaikesta eniten! Mua ei oo semmonen koskaan pistäny, mutta ne ahistaa mua niin paljon etten voi esim. kesällä syödä ulkona kun ne tulee pörisemään. Aika haastava pelko kun vaikuttaa elämään tosi paljon.


Kaipaan 
Kuolleita sukulaisia ja huoletonta lapsuutta.


Murehdin 
Ei tule tällä hetkellä mitään mieleen mitä murehtisin.


Kerään 
Meinasin vastata etten mitään, mutta tajusin, että kerään kynsilakkoja.



Lempi... 


Värini 
Oranssi! Se symboloi elinvoimaa ja päättäväisyyttä.


Vuodenaika 
Kyllä se kesä on.



Eläin 
Koira, mutta kissat on kans ihania.


Kirja 
En lue kirjoja, joten ei ole.


Elokuva 
Kaikki Hangoverit.


Musiikkilaji 
Ulkomaalainen ja kotimainen räppi.


Numero 
7


Asia minussa 
Ulkonäössä tykkään hiuksista, kynsistä ja siitä että olen pieni.
Luonteesta tykkään siitä, että olen positiivinen ja hassu.


Ruoka 
Sushi ja muutenkin kaikki itämainen ruoka.



Juoma 
Chai latte on aivan ihanaa ja sit alkoholillinen juoma Pisang Ambon spritellä.


Lomakohde 
Japani, Tokio.


Tuoksu 
Jean Paul Gaultier -  Scandal By Night


Kasvi 
Tulitikkukasvi. Se on niin hauskan näkönen.


Säätila 
Sininen taivas, aurinko paistaa ja +23 lämmintä.


Tapa viettää vapaailta 
Ihan vaan ottaa rennosti esim. kattoo hyviä ohjelmia, pelata jotain, halia maailman ihaninta koiraa Mikua.



Pidätkö tytöistä vai pojista? 
Kyllähän minä kaikkien sukupuolien kanssa toimeen tulen? Täh?


Onko sinulla salaisuuksia? 
Onhan minulla.


Onko sinulla valkolakkia? 
Ei ole, koska amis.


Millainen oli ensimmäinen tatuointisi tai lävistys? 
Tatuointeja ei ole, mutta ensimmäien lävistys oli korvikset eikä mulla ookaan muita.



Mitä tilaat baarissa? 
Erilaisia shotteja, lonkeroo, drinkkejä.


Onko sinua siunattu parhaalla ystävällä? 
No mun paras ystävä on mun sisko ja sen lisäks sitten muutamia hyviä ystäviä.


Mitä muuttaisit itsessäsi? 
En mitään. Haluan vain kehittyä ihmisenä.



Kerro jotain siitä, kun...  


Viimeksi koit romanttisen hetken 
Siis mulle ei tarvii oikein tekemällä tehä romanttisia juttuja vaan se on ihanaa kun oma rakas sanoo rakastavansa mua ja kehuu kauniiksi. Halaus, pusu, kutitus.. Se on romanttista. Koen erilaisia romanttisia hetkiä päivittäin.



Viimeksi sait jonkun nauramaan kunnolla? 
No siis melkei joka päivä joku nauraa mulle tai mun jutuille, mutta naurettiin ihan sikana kun tanssittiin siskon kanssa latinafroo. :D Tuli treenattua vatsalihakset samalla!


Linkitä biisi, joka on koskettanut sinua viimeksi 
https://www.youtube.com/watch?v=p_M1UoraeFw

Löytyikö mitään yhteistä? :) Jos olet tehnyt itsekin tämän tyyppisen postauksen niin saa linkata. Lukisin tosi mielelläni!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti